Wednesday, November 26, 2014

RIBBON BOOKMARK

Salam pengunjung blog,

Agak lama saya tidak bersembang di blog ini...sepikan diri sebab sibuk siapkan buku ke 5 yang kini dalam proses menyiapkan paten-paten sulaman untuk foto shoot.

Baru-baru ini, pelanggan tanya...tak de produk terbaru untuk tahun 2015 ? In Shaa Allah ada...oleh sebab sibuk...kekangan masa untuk merekacipta produk baru terhad...Alhamdulillah...akhirnya dapat juga saya meluangkan masa duduk membuat produk-produk baru berasaskan reben.

Sebelum buat, saya survey dulu semua laman-laman web, majalah-majalah kraf dan buku-buku untuk memastikan idea dan paten-paten itu belum ada lagi...Ini bukan apa...dalam masa yang sama...saya nak buat buku yang ke 6 bertajuk KRAF REBEN...iaitu apa jua kraf yang dibuat dari reben. Kuatir jika idea itu sudah ada...nanti jadi isu hak ciplak paten...niaya jer kena saman...hehehehhe...

Dalam masa yang sama juga...saya membantu anak-anak murid saya yang menghadapi kesukaran menjual produk-produk sulaman reben...saya akui...terutama mereka yang diluar bandar..memang sukar nak jual benda-benda mahal...jika jual murah...mudah laku...maka itu...saya pastikan produk yang saya rekacipta apabila dijual harganya tidak lebih dari RM5.

Okey laa...tak nak sembang panjang...saya pun ada kerja...In Shaa Allah...saya sambung sembang dengan stori lain...Okey...selamat menjamu mata...








Ada lagi paten-paten penanda buku yang menarik...tunggu aje persembahan dari saya...100% Handmade My Ribbon Bookmark Collections...Jika ada yang berminat nak menempah untuk dijadikan Doorgift...boleh sms ke 014-3646569.

2 comments:

huda said...

wah.. menarik la.
terjumpa blog awk time blog walking. sangat2 nice. will come again next time..

jom singgah blog saya :)

http://hudakassim.blogspot.com/

Suzana Mustafa said...

Terima kasih singgah blog saya.
In Shaa Allah saya akan berkunjung.